Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

25.10.2015

012. I taką wodą być.

Sygnaturka robiona na potrzeby Katalogu Grafików

Witam :)
Trochę długo mnie tu nie było, ale to jakoś przez wenę. Zastanawiałam się, czy nie zakończyć działalności Farfallen (brawo Black, ty i twój zapał), ale w zasadzie, nie wiem czy to ma sens. Praktycznie nikt nie używa moich prac, a już na pewno nie informuje mnie, bo jakieś tam pobrania z DA są. A nie tak dawno nawet znalazłam jakąś dziewczynkę, która nagłówek z iluśtam notek wstecz wstawiła na facebooka z prośbą o konstruktywną krytykę. Pozdrawiam.
No w każdym razie, zastanowię się jeszcze. Na pewno moje szablony możecie oglądać na Wiosce Szablonów. I przepraszam, że dziś tak mało.

Szablon
"I taką wodą być" jest przykładowym tytułem, możecie tam wstawić, co tylko chcecie :) Kredyty na deviantarcie.
 Sygnatury
Credits: x x x


Sygnaturka robiona na wyzwanie na War of Beast :)
 I to tyle, jeszcze raz przepraszam. Ktoś tu jeszcze zagląda?
Do być może następnej,
B.

18 komentarzy:

  1. Ja jestem! Sygnaturka z początku posta jest cudowna, tym bardziej, że kocham tą bajkę, więc już w ogóle skradła moje serce... W ogóle wszystko co tworzysz jest piękne! Podziwiam każdą osobę, która zajmuje się grafiką. :)
    PS. Ja to używam tapet, które wykonujesz, ale już o tym pisałam w poprzednim poście. :>

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ♥
      Widziałam komentarz, ale jakoś nie miałam czasu odpisać ;-; W każdym razie, niech służą!

      Usuń
  2. 30 - Podoba mi się, nawet nie mając nagłówka. Nawet dobrze, że go nie ma. Idealnie dobrałaś kolorystykę.

    Sygnatury:
    Najbardziej podoba mi się ostatnia. Najbardziej rzuca się w oczy.

    Urzekła mnie też ta wyżej. Kojarzy mi się z takim mrocznym miasteczkiem czy cmentarzem. I to jest świetne.

    Ta pierwsza jest natomiast taka lekka wiosenna. Wakacyjna. Co fajnie odmienia ten szary jesienny za okienny klimat.

    Pozdrawiam -A

    PS: Mam pytanie na daleką przyszłość: Ogólnie przyjmujesz zamówienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zamówienia, w teorii czasami przyjmuję. W praktyce, przestałam, kiedy widzę, że ktoś mówi, że szablon jest świetny i zmienia go po 3 dniach. Jeśli Ci bardzo zależy i będziesz w stanie powiedzieć co jest nie tak i nie usuwać go po kilku dniach to skontaktuj się ze mną mailowo :) Jeśli będę w stanie, to coś wykombinuję (fajnie, jakby było to coś minimalistycznego)

      Usuń
  3. Będę miała dla ciebie robotę gdzieś tak... W styczniu? Bloga jeszcze nie otwieram, dopiero w styczniu, ale warto wcześniej uprzedzić :p (poza tym jak to zdanie wgl brzmi... XD)
    Twoje szablony cholernie mi się podobają, ale jest jeden, mały problem - nie mam ich gdzie wstawiać. Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie zamkniesz Farfallen...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Proponuję współpracę z niedawno powstałą szabloniarnią immortal--souls.blogspot.com
    Potrzebujemy wsparcia, w postaci komentarzy, dobrych rad oraz konstruktywnej krytyki.
    Nabór jest otwarty!
    Pozdrawiam,
    Caroline Black Apple Nott - Silvercote

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Proponuję współpracę z niedawno powstałą szabloniarnią immortal--souls.blogspot.com
    Potrzebujemy wsparcia, w postaci komentarzy, dobrych rad oraz konstruktywnej krytyki.
    Nabór jest otwarty!
    Pozdrawiam,
    Caroline Black Apple Nott - Silvercote

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, kochana! <3 Jak miło odnaleźć Cię w odmętach internetu! Miło widzieć, że nadal tworzysz. Tylko proszę, nie nasuwaj sobie wniosku, że Mary odzywa się tylko, jak coś chce, ale... Nie chciałabyś może przyjąć jednego małego zamówionka? *oczy szczeniaczka*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz na maila, zobaczymy, co da sie zrobic :3
      mrsblack811@gmail.com

      Usuń
  7. Hej! Weszłam na twojego bloga z czystej ciekawości i co zobaczyłam? Mnóstwo świetnych prac i wielki talent graficzki, która je robi! No wprost świetny post. Sygnaturka z 'Ratatuj!' jest meega. Szablon minimalistyczny, ale takie właśnie lubię:) Jest świetnie dopracowany. Sygnatura z Basią ma świetne kolorki *.* Z resztą wszystko w niej mi się podoba ;D
    Zapraszam cię też na mojego bloga 'engravinggreys' 28 listopada odbędzie się reaktywacja.
    Pozdrawiam, Dreidre!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całej grafiki najbardziej podoba mi się druga sygnatura! Jest prześliczna! Ale w moim sercu jest tylko jedne miejsce i zajęła je sygn. z "Ratatuj"! MEGA!
    Czekam z niecierpliwością na następną notkę!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy spis graficzny! :)
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobrałam szablon :)
    Jest to nr 8, ten z książkami z napisem addiction.
    Button zamieszczony na blogu: https://recenzje-by-my.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobrałam nr 8, ale nie chciał mi się otworzyć.
      Więc zgłaszam, że pobrałam także szablon nr 7 także na tego samego bloga.
      Ale ten także nie chciał się otworzyć.
      Wiesz może dlaczego?

      Usuń
  10. Pobrałam szablon nr 26
    Na bloga: hermiona-and-ronald.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobrałam szablon nr. 28 na bloga http://sowie-opowiastki.blogspot.com/
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pobrałam szablon Silence na bloga http://athepigs.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black Farfallen