Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

22.09.2015

011. Lecz oczy są ślepe.


Hej! :)
Mam dziś dla Was 2 szablony, dwie tapety, dwa nagłówki i sygnaturkę (tę wyżej). Nie jest to jakoś super dużo, ale zaczęłam (w końcu!) na poważnie traktować szkołę i siedzę nad książkami .-. Ale nie narzekam, dni mijają mi bardzo miło. A co tam u Was? 
Przypomnę jeszcze, że jestem w załodze Wioski Szablonów, no i ostatnio pojawił się tam szablon ode mnie, więc zapraszam :D

 Szablony
Credit: 
Credit: 
Tapety


Nagłówki

  

Współpraca z Agatą
 Oba nagłówki zostały wykonane na drugi etap Współpracy z Pandą :)

No to tyle. Dajcie znać, co myślicie. 
Pozdrawiam,
B.

15 komentarzy:

  1. Szablony boskie *^* Uwielbiam takie delikatne i minimalistyczne, a co do reszty prac, zakochałam się w 2 nagłówku i 1 tapecie. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam ♥

      Usuń
  2. Masz ogromny talent do robienia takich rzeczy *.*(w przeciwieństwie do mnie....niestety).
    Ostatnio też zaczęłam traktować szkołę poważnie i dostałam kilka 5 więc jest git.

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba dobrze, że zaczęłaś poważnie traktować szkołę, warto, znam to po sobie, bo ja nigdy jej tak nie traktowałam. Ale zaczęłam lekko ogarniać się tuż przed maturą (a miałam trudności nie tylko w nauce, ale i z klasą, co doprowadziło mnie do wielu problemów), a teraz zaczynam 2 rok studiów ;)

    Co do szablonów, to:
    #1 Piękne połączenie kolorów, cudownie patrzy się na ten szablon, jest taki delikatny, miły dla oka.
    #2 Znów piękne połączenie kolorów, znów delikatny i subtelny. Lubię łosie, więc super! Poza tym jak robisz te kwadraciki przy autorze, dacie i komentarzach? Jestem bardzo ciekawa, bo mi to nie wychodzi :c
    Nigdy nie przepadałam za minimalistycznymi wyglądami, ale twoje są wyjątkowe i przykuwają uwagę, dlatego jesteś wyjątkiem ;)

    Sygnaturka jest taka śliczna, bardzo mi się podoba, a z nagłówków uwielbiam pierwszy <3
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie boję się tej matury, dlatego się ogarniam xD
      Kwadraciki przy autorze itd. to po prostu ramka z lewej strony :)
      Dziękuję ślicznie ♥

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się oba szablony, ale dzisiejszy post wygrywa pierwszy nagłówek. - A

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon z sówką jest słodki c: drugi mniej mi się podoba ze względu na ten jasny fiolet, który nie za bardzo lubią moje oczy...
    Chyba nie ma sensu się rozpisywać, bo każdy wie, że twoje prace są świetne <:

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na grafikacentaura.blogspot.com
    Pozdrawiam ♥ oreuis

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę jeszcze o zaobserwowanie bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mogłam przegapić notkę... ;// jejku... jestem strasznie zakręcona.
    Z chęcią bym pobrała szablony, ale niestety nie mam na jakie blogi. ;c
    Wszystko jest świetne ;)
    /zapraszam do siebie na GV

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam jakimś cudem pominęłam Twojego bloga i dopiero teraz dodałam go do rejestru. Jeszcze raz najmocniej przepraszam! :)
    Pozdrawiam
    /graficzny-rejestr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko z tej notki jest cudowne! Bardzo mi się podobają szablony, są bardzo delikatne i takie minimalistyczne, takie są najpiękniejsze. :) No i kocham tapety, jakie wykonujesz! Druga już znajduje się na moim pulpicie i prezentuje się naprawdę cudownie. :)

    M.

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black Farfallen