Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

27.08.2015

009. Sea


Hej, hej :D
Jak mijają Wam ostatnie dni wakacji? Ja dalej nie mogę uwierzyć, jak te dwa miesiące tak szybko minęły. No, ale chyba pierwszy raz w życiu nie narzekam, jestem ciekawa, jak to będzie w tym liceum. Brzmi trochę strasznie, nie? No ja się boję, ale może nie będzie tak źle ;-;
A co u Was? 
Dziś mam dla Was 5 (!) szablonów,  3 paczki tekstur, których nadal uczę się robić, ale dalej średnio mi to idzie, i trafiły się też jakieś sygnaturki.

Szablony wolne


Zamówienia

Dla Wesoły Kostek

Dla Lauren
Lauren, pisałam do Ciebie na gg, bo miałam wątpliwości, przede wszystkim co do kolorystyki, ale odpowiedzi nie otrzymałam, więc postanowiłam opublikować to co jest. Jeśli nie będzie Ci odpowiadać, skontaktuj się ze mną prywatnie, coś na to poradzimy ;) Jeśli ustawisz ten szablon, w pliku z notatką masz informację, co do stron.

Tekstury


Paczka 3 mi się podoba, pozostałe są średnie ;-;

Sygnaury


A na koniec, pochwalę się Wam, że zostałam przyjęta do załogi Wioski Szablonów. Jeśli tam zaglądacie, szablon ode mnie zobaczycie 21.09, chyba, że wcześniej zwolni się miejsce. 
Co chcielibyście widzieć w następnej notce?
Pozdrawiam.
B.

17 komentarzy:

  1. Wesoły Kostek już pisał na gg, ale się powtórzy. Szablon jest meeeeega cudowny! Dziękuję :*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podstawowe pytanie: dlaczego mnie tu nie było wcześniej?! Robisz takie fajne prace...
    Pierwszy szablon, drugie zamówienie i druga sygnatura >>>>>>>>>>>>> życie.
    Wiosenne motyle pobieram tekstury z tej notki i z notki 004 :)
    Pozdrawiam x.
    [http://szablono-sfera.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  3. Na GG już ci odpisałam. Nie zauważyłam, że mam jakąś wiadomość.
    Zakochałam się w nagłówku :) Jest przepiękny. Przeszedł nawet moje wyobrażenia :)
    Menu jest trochę za wysoko. Ale szablon i tak jest piękny:) Już pobrałam, zainstalowałam i wszystko działa ;)
    Dziękuję :)
    Pozdrawiam
    Lauren.
    P.S. Możesz być pewna, że za jakiś czas wrócę, aby zamówić nowy szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Menu obniżę i na gg podeslę Ci plik ;)

      Usuń
  4. 23. Najładniejsza praca w tej notce wg mnie. szczególnie podoba mi się tło gadżetów.
    24. Podoba mi gadżet ze stronami.
    25. Ten jakoś szczególnie nie podoba. Chyba brakuje mi trochę nagłówka.

    Obie sygnaturki są piękne. Szczególnie podoba mi się ta pierwsza.

    W następnej notce chętnie zobaczyłabym może coś z serialu Pretty little liars...
    Pozdrawiam!
    -A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serialu nie oglądam, ale coś minimalistycznego może się uda :)
      Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  5. Podoba mi się szablon z książkami i sygnatury są genialne obie, choć najładniejsza pierwsza. Co do propozycji to może szablon otwarty i zamknięty, z jakimś z twoich nagłówków.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szablony z grafiką średnio mi ostatnio wychodzą, ale jeśli coś się uda,to czemu nie :)

      Usuń
  6. Bardzo ślicznie szablony! W szczególności te wolne, bo mają w sobie ten minimalizm. Pierwszy szablon bardzo mnie zauroczył^^

    A tekstury są naprawdę prześlicznie! Pozwoliłam sobie je ściągnąć :)
    Hasło: wiosenne motyle.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    Tu linki blogów, w którym mogą się pojawić Twoje tekstury:
    http://written-heart.blogspot.com/
    http://slady-tajemnic.blogspot.com/
    http://kiedy-wzejdzie-slonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A tekstury niech służą! :3

      Usuń
  7. O matko, ja tak bardzo uwielbiam Twoje szablony minimalistyczne. <3
    23 - Uwielbiam go! Jest taki mroczny, a jednocześnie miło się na niego patrzy. Może nawet pobiorę, jeśli ruszę ze swoim nowym blogiem. :3
    24 - Jest już tyle szablonów z motywem książek, że ciężko z czymkolwiek zaskoczyć lub zabłysnąć. Jest po prostu ładnie. Bez tych zielonych elementów byłoby nudno, ale wzbogacają one pracę, więc ten też mi się podoba. :3
    25 - Motyw morza powala na kolana. Strasznie mi się ten szablon podoba. Jedynym jego defektem są moim zdaniem zbyt "grube" tytuły gadżetów. :D
    26 - Jeśli mam być szczera, jest najsłabszy z całej tej notki. Jest o jedną Emmę za dużo jak na mój gust i po prostu zrobił się tłok. Ta sowa zupełnie tam nie pasuje i napis też jakoś tak źle wyszedł. CSS jest OK poza tytułami gadżetów. O wiele ładniej wyglądałoby, gdybyś zostawiła je bez tła i obramowania. ;)
    27 - Boooski, serio, serio. Strasznie mi się podoba. Uważam tylko, że Menu jest odrobinę zbyt szerokie, ale nie jest to znowu taki wielki defekt. Świetny jest, no *-*

    Z sygnatur o wiele bardziej podoba mi się pierwsza. Druga jest jakaś taka nijaka. :/

    Czekam na kolejny post! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szablon z książkami wygrywa wszystkooo. Uwielbiam coś w deseń minimalizmu (zresztą to widać po wnętrzu Renowacji i Powojennej). Na sygnaturach i teksturach się nie znam, sorry memory, ale nijak tego nie skomentuję.
    W następnej notce chciałabym widzieć szablony minimalistyczne, koleżanko; dobrze Ci wychodzą. W szablonie z Hermioną (26) jest trochę tego wszystkiego za dużo, masz delikatną skłonność do przesady, a np. w szablonie z książkami jest dobrze. :)
    O ile nie zapomnę, wpadnę tu jeszcze obejrzeć twoje dzieła. (Najwyżej mi przypomnij, dobrze?). I życzę dalszych szablonowych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :3
      Tak, wiem, że często przesadzam ;-; Ale staram się z tym walczyć xD A po więcej minimalizmu zapraszam na Wioskę, bo tam też czasem pojawia się coś ode mnie :3

      Usuń
    2. Pobieram drugą paczkę tekstur ;)
      http://radosne-jak-slonce.blogspot.com

      Usuń

Mrs Black Farfallen