Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

19.08.2015

008. Out the dark



Witam :3
Dawno mnie tu nie było, stęskniłam się! A Wy? Może chociaż troszkę? Na początek mam parę spraw.
1. Widzicie nowy szablon główny? Od jakiegoś czasu nie mogłam patrzeć na poprzedni, dlatego powstał ten. Jesienny, choć do jesieni jeszcze troszkę nam brakuje ;)
2. Pod ostatnim  postem było bardzo mało komentarzy. Coś  jest nie tak? Powiedzcie! I jeśli oglądacie post, koniecznie skomentujcie. Smutno patrzeć, że wyświetlenia są, a prawie nikt nie wyraża swojej opinii :c I bardzo dziękuję tym, którzy zostawili komentarz! Ta notka jest dedykowana Wam! ♥

Szablony



Potterowski akcencik, bo chyba dawno go nie było :D Nagłówek to ten gif.

Nagłówki

Współpraca z Oreuis

Sygnatury





Na dziś to tyle, chciałam dodać jeszcze PSD do nagłówka z pierwszego szablonu, ale Photoshop postanowił mi się wyłączyć, więc dodam go w następne notce.
Co myślicie o dzisiejszej notce? Jak czujcie się  tym, że już końcówka wakacji? Myślicie, że zakładanie aska szabloniarni ma sens, ktoś miałby jakieś pytania odnośnie grafiki, cssa itd.? Odpowiedzi zostawcie w komentarzach.
Do następnej!
B.

Zamówienia przyjmuję od: Lauren i Wesoły Kostek.

20 komentarzy:

  1. Szablon główny jest bardzo ładny, taki delikatny i wgl... ale przypomina mi o tym, że wakacje powoli się kończą, co raczej wesołą myślą nie jest.
    Co do szablonów - mimo, iż nie przepadam za Snily i raczej nie trawię tej wielkiek "miłości" Snape'a do Lily, to ten szablon z patronusem mnie oczarował *.* Poza tym mogę się pocieszać, że Lily Potter, gdy pojawiła się przez kamień wskrzeszenia również powiedziała "always/zawsze".
    Co do reszty prac - podobają mi się. Chociaż jestem fanką skromnych nagłówków, a te same bez własnych szablonów to nie mój klimat, a sygnaturek nie używam.
    O, nie wiem, jak nazywa się ta aktorka, ale mi kojarzy się z Emmą z Once Upon a Time, którą grała. Uwielbiałam ten serial, szkoda tylko, że przestałam oglądać... może na jesień do niego wrócę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za miłe słowa! :3
      No cóż, wakacje się kończą, fakt, i fakt, to niezbyt fajne, ale po prostu nie mogłam się doczekać, aż ten szablon wyląduje na blogu :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Szablony są rewelacyjne! Zakochałam się w obydwóch!
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się drugi, a z sygnatur ostatnia ♥ prześliczne kolorki.
    Szablon główny jest genialny! :*
    Ach.. nawet nie przypominaj o końcu wakacji ;c nie chcę iść do liceum... chociaż klasę mam rewelacyjną. Mieliśmy nawet pierwsze spotkanie i mimo mojej niechęci do szkoły wydaje mi się, że to będą najpiękniejsze 3 lata mojego życia. :D
    Pozdrawiam,
    Lynx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!
      A ja nawet chcę iść do liceum. I też czuję, że będzie fajnie, ale nie wydaje mi się, że klasa będzie super, bo będę mieć w niej kilka idiotek z poprzedniej .-. Ale nie wiem dokładnie, kto w niej będzie, chociaż możliwe, że listy już są. Wygonię chłopaka, żeby poleciał do szkoły i sprawdził, bo mi się nie chce i mam za daleko xD Mam tylko nadzieję, że moi biol-chemowi znajomi nie będą zbyt poważni, bo znielubią mnie już na początku xD
      No cóż, pozostaje czekać :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. 1. www.szepty-losu.blogspot.com
    2. Układ : dwukolumnowy, prawostronny, jedna kolumna boczna, strony i gadżety wyśrodkowane, strony lekko ruchome, kolorystyka : ciemna, mroczna z nutką ciemnej zieleni - no może żeby aż tak ciemno nie było :D )
    3. Na szablonie chciałabym głównie Emmę Watson... szpital św. Munga, ale że nie mogę znalezć jego zdjęć, to jakiś inny szpital - tu się zdam na ciebie, może wnętrze szpitala? oraz coś związanego z magią... może patronus Hermiony - Wydra. , plus wąż podobny do węża z filmu Nagini - symbol Slytherinu. No i coś od ciebie ;) Jak coś nie jasne, to napisz na gg ;* Chciałabym, żebyś się wzorowała ( nie kopiowała , nie o to chodzi ) ale podoba mi się cały układ i położenie zdjęcia tak jak tu : www.echo-naszych-slow.blogspot.com Pomyślisz o tym? Będę wdzięczna ;*

    http://pre12.deviantart.net/3734/th/pre/f/2010/073/3/3/emma_watson_by_m4rios.jpg

    http://th00.deviantart.net/fs71/PRE/f/2014/294/0/a/0a4be1b4ccd7d4cd0c8588b2d3ecfeab-d5kvqb0.jpg

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/bd/5f/f5/bd5ff56035c4c2fc7735f0f85476dc01.jpg

    http://pre11.deviantart.net/571f/th/pre/f/2013/261/3/0/304e07397f83b8e0d374a5800779dffc-d5ffgjm.jpg

    http://orig10.deviantart.net/be76/f/2013/281/4/d/4d7357dc19e415643e926d8c85198562-d5gc7rx.jpg

    http://orig01.deviantart.net/545e/f/2013/115/f/c/fc2a38f05686f343976c75f4939083b1-d5dyqcz.jpg

    zdjęć szpitala i całej reszty dawać nie będę, bo nie mogę znalezć nic dobrego, a jak coś jest to kiepskie. W razie co, pisz na gg, wszystko wyjaśnię, jak coś będzie niejasne ;)

    4. Szepty Losu ( fajną, czytelną, nie za małą czcionką - najlepiej pisaną piórem )

    5. Wiosenne motyle
    6. GG : 52755795 lub kostek30@buziaczek.pl ( choć na gg jestem częściej - praktycznie codziennie )

    Będę bardzo uradowana, jeśli przyjmiesz moje zamówienie <3

    ps. Button zaraz wrzucam u mnie do zakładki SZABLON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję zamówienie :)
      Co do układu podobnego do szablonu, który podałaś - postaram się, najbardziej jak mogę, ale nic nie obiecuję.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. nie ma sprawy, spoko luzik :) :* i dziękuję !

      Usuń
  4. Hej!
    Nowy szablon główny jest bardzo jesienny i bardzo mi się podoba. A szczególnie podobają mi się "Strony".
    21 - Podoba mi się. A szczególnie podoba mi się układ kolumn.
    22 - Faworyt tej notki! Podoba mi się ta ciemna kolorystyka. I do tego coś z Harry'ego. Kocham! Do tego fajnie wygląda to kółeczko z datą.
    Nagłówki:
    1 - Podoba mi się.
    2. - Tu mnie trochę niebieski razi w oczy
    Sygnatury:
    1 - Śliczna. Podoba mi się bardzo kolorystyka
    2 - Podoba mi się, bo się wyróżnia pastelową kolorystyką.
    3. Też jest trochę rażąca, ale tak to ok
    4 - Ładna :-)

    Pozdrawiam - A


    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny nowy szablonik c: Na początku myślała, że zlagowały mi się strony, bo nie chcą się wyświetlać, a tu proszę, jak najedzie się na motylka, wyskakuje tekst takie bajery Mrs. Black potrafi robić c:
    Szablony oba ładne, widzę też, że ktoś tu nauczył się robić prace z gifem ♥
    Widzę też tu nagłówek po części zrobiony przeze mnie ☺
    Sygnaturki mi się podobają, najbardziej ta z Lawrence C:
    Wiesz, że dopiero teraz doszła do wniosku, że ciebie nie obserwuję? (w sensie, że FarFallen♥) Nie martw się, oreuis nabije ci statystyki <:

    A teraz odpowiem na twoje pytanie c:
    Jakoś nie czuję, że wakacje się kończą, to znaczy uważam, że wakacje to wakacje, szkoła to szkoła i jakoś mi nie przeszkadza. Dowiedziałam się też, że w całym liceum do którego idę było tylko 4 czerwonych pasków (w tym jedno moje) więc czuję się bardzo mądrze ♥
    Pozdrawiam i życzę weny do tworzenia <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mądra oreuis, taka! :D
      Dziękuję za komentarz i nabicie statystyk :3

      Usuń
  6. Szablon główny jest cudny. Jedyne co mi się w nim nie podoba to strony. <3
    21 - Boski! Podoba mi się w nim dosłownie wszystko. I ten gradient tak ładnie dopełnia całość. Aż nie wiem, co mogłabym powiedzieć. Co to za kobieta na nagłówku? :3
    22 - Całkiem fajny. Jedyne ten jasny (kawowy?) odcień mi tam nie pasuje i psuje całość. Poza tym nie mam nic do zarzucenia.
    Nagłówek 1 - Całkiem fajny. Nie jest jakiś super wystrzałowy, ale podoba mi się. W prawym dolnym rogu jest trochę pusto i napis mi nie pasuje, ale jest ładnie. :)
    Nagłówek 2 - To raczej nie moje kolory, ale praca jest cudowna *-* Wszystko się w niej tak ślicznie łączy, no zakochałam się!
    Z sygnatur pierwsza i czwarta są najlepsze. Druga jakoś tak niezbyt mi się podoba, a trzecia to to nieszczęsne anime. :C

    Co do wakacji to w sumie mogę wrócić do szkoły. Na jakiś tydzień. Potem będę miała dosyć. Taka smutna prawda. :/
    Pozdrawiam! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :3
      A ta pan to Adele :D
      Co do szkoły, mam podobnie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Witam, mam ogromna prośbę.. Nie bloguję ani nic z tych rzeczy, jednak poszukuje kogoś kto dałby radę zrobić mi sygnaturkę pod pewną grę w którą gram, podesłałabym screeny z postacią a Ty bys coś stworzyła, jeśli chciałabym się tego podjąć. Pozdrawiam. :)
    Odezwij się na gg 710198 ::)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. http://iskierka-milosci.blogspot.com/
    2. Układ może być dwukolumnowy z jedną kolumną. Chciałabym, żeby menu podobnie wyglądało tak jak teraz u mnie, czyli ruszające się karty przy najeżdżaniu na nie myszką.
    Kolorystyka dowolna, byleby nie było różowego, a tekst był widoczny i nie raził w oczy. Świetnie byłoby, gdyby tytuł posta najeżdżał trochę na nagłówek, który robiłby za tło. Oczywiście, nie jest to konieczne.
    3. Na nagłówku chciałabym mieć dwie postacie: Toma Riddle'a i Lily. Wyślę ci linki kilku zdjęć, żebyś mogła wybrać, które bardziej pasuje. Wracając do postaci. Jeśli chodzi o Toma to najlepiej zdjęcie Christiana Coulsona albo młody Gaspard Ulliel.
    https://satizinha.files.wordpress.com/2010/06/gaspard-ulliel-1.jpg?w=500
    http://images5.fanpop.com/image/polls/904000/904039_1324166941885_full.jpg
    http://vignette1.wikia.nocookie.net/harrypotter/images/e/e1/Riddleinhogwarts.jpg/revision/latest?cb=20140329180319&path-prefix=et
    Teraz Lily:
    http://orig04.deviantart.net/5a18/f/2015/005/1/e/claire_pettibone_by_emilysoto-d8csnj0.jpg
    http://orig14.deviantart.net/7dc0/f/2015/007/5/9/claire_pettibone_by_emilysoto-d8csor1.jpg
    Gdyby właściciel/-ka zdjęć nie zgodziłaby się na ich wykorzystanie, wtedy skontaktuj się ze mną przez GG lub maila i podeślę ci kilka innych zdjęć. Możesz też wstawić inne zdjęcia.
    4. Iskierka miłości
    5. Wiosenne motyle
    6. k.poski123@gmail.com lub GG: 11831368
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zgłoszenie :) Nie jestem osobą wybredną, więc spodoba mi się wszystko, co wykonasz. Myślę, że dałam ci wolną rękę w wykonaniu szablonu dla mnie :)
    Link jest w zakładce "Czytam i polecam", a gdy wykonasz dla mnie szablon będzie na stronie głównej.
    Z góry dziękuję :)
    Serdecznie pozdrawiam!
    Lauren

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :)
    Bardzo śliczne prace :)
    Mnie z szablonów obydwa się podobają :)
    Z nagłówków urzekł mnie pierwszy, a z sygnatur pierwszy i ostatni :)

    Mój urlop się skończył i przebolałam pierwszy tydzień pracy, w końcu wolny weekend :)

    Powodzenia z zamówieniami! :)
    Pozdrawiam!
    http://written-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, i szablon Główny jest bardzo śliczny ^^

      Usuń
    2. Ślicznie dziękuję! :3
      Ach, wolny weekend, więc życzę miłego spędzenia go :D
      Pozdrawiam!

      Usuń

Mrs Black Farfallen