Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

10.07.2015

Informacja


Hej misie :3
Niestety, to nie jest post z grafiką. Ogólnie, głupia sytuacja. Jak może wiecie z poprzedniej notki, nie ma mnie w domu, a tu gdzie jestem nie mam możliwosci naładowania laptopa. Staram się wykombinować jakąs przejściówkę do kontaktu, ale tomoże jeszcze trochę potrwać xD Nawet nie wiecie, jak bardzo tęsknię za Photoshopem. Jestem już pewna, że jak tylko się do niego dorwę, powstanie masa prac. Mam już w sumie gotowe dwie sygnaturki, na które wystarczyło baterii w PC. Mam tylko nadzieję, że są tak ładne, jak je zapamiętałam xD Skończyłam też jeden szablon i napisałam drugi, miniamlistyczny.Zauważyłam, że mimo braku notek, cały czas odwiedzacie bloga. Bardzo mnie to cieszy, dziękuję! Zastanawiam się też nad stworzeniem galerii bloga. Co o tym myślicie? W kolumnie po prawej stronie jest ankieta, bardzo proszę o głosy :)
Żeby ten post nie był taki nudny i czysto informacyjny, napiszcie, jak mijają Wam wakacje :D
Ja już połowę wyjazdu mam za sobą. Jeszcze 35 dni i welcome, Poland. Szczerze? Nie mogę się doczekać. Na samym końcuwakacji do Polski przyjeżdża The Offspring. Ktoś zauważył już, że ich uwielbiam? Może ktoś też lubi? W każdym razie, festiwal, na którym będą jest w moim województwie, więc nie wybaczę sobie, jeśli mnie tam nie będzie ;-; Chłopaka jużprzekonałam, zostali rodzice. Mam nadzieję, że tęsknią za mną tak bardzo, że się zgodzą xD
Piszcie, jak u Was, jakie macie plany.
Pozdrawiam!
B.

2 komentarze:

  1. Jak najbardziej jestem za galerią ;)

    Ja z racji tego, że pracuję, urlop zaczynam dopiero 1 sierpnia :)
    Wtedy jadę na świętokrzyskie, na wieś niedaleko Końskich :)

    Pozdrawiam i życzę do końca udanych wakacji!
    http://written-heart.blogspot.com/
    http://slady-tajemnic.blogspot.com/
    http://kiedy-wzejdzie-slonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, swietokrzyskie, calkiem blisko mnie, lubie te tereny :3
      Dziekuje i zycze tego samego! :3

      Usuń

Mrs Black Farfallen