Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

31.07.2015

007. Deep in the abyss of light slumber.


Hej robaczki c:
Chyba za bardzo Was kocham, żeby dać sobie spokój z blogiem i grafiką, nawet na jakiś czas. Stwierdziłam, że po co mi sen, skoro wena przychodzi w nocy. Wydaje mi się, że mam sporo prac, ale zobaczymy jak to będzie, jak już wszystko powstawiam. Już połowa wakacji minęła. Jak to możliwe? Jakie macie plany na sierpień? Pochwalę się, ja jutro jadę na Florydę (ok. 23h w aucie - wooohoo. Ale serio, lubię jeździć c:) A już za 15 dni wracam do Polski (tak, odliczam xD). No czyli przez najbliższy tydzień będę odcięta od komputera i najprawdopodobniej od internetu, soł - trzymajcie za mnie kciuki.

Szablony

Kocham ten szablon! Może nie jest idealny, ale ma w sobie coś, co mi się w nim podoba.  I jednym z tych cosiów jest chyba CSS :D


A tutaj miniamalistycznie i wakacyjnie. Prawda, że cudowne połączenie? c:
Myślę, że takie szablony bardziej się przydają i postaram się robi je częściej.
Nagłówki
^Współpraca z Prettysmilex^                ^Współpraca z Monika4451^

Koloryzacje

 
 
Jestem z nich dumna!

Stocki

Może komuś się przydadzą c:

Tapety

 Tę mam na pulpicie :3
Jeśli pobieracie tapetę, dajcie znać. Będzie mi miło wiedzieć, że komuś się przydają :D

***

Panie i Panowie, a teraz gwiazdy wieczoru, czyli to, co w ostatnim tygodniu wychodziło mi najlepiej!

Sygnatury
Podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich :3
Powolutku, ale systematycznie, przesuwam się do przodu z Mirai Nikki. Polecam!



Czy ja dodałam kiedykolwiek jakąś sygnaturę z mężczyzną?
Lubię takie wesołe kolorki c:

Mhm, a teraz najważniejsza sprawa. Te prace serio są okej czy to ja popadłam w samozachwyt?
Zapraszam do komentowania!
Do następnej,
Black.

11 komentarzy:

  1. Po prostu łał *-*
    cudne prace <3
    Przepraszam, że tak krótko, ale nie mam teraz zbyt dużo czasu (jak będę mieć to napiszę trochę więcej)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace! :)
    Widzę Tom Felton zawitał, a nawet Helena Carter :)
    Urzekł mnie ne drugi szablon :) Taki delikatny i prosty :)
    Pozdrawiam :*
    [written-heart]

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie bardzo mało szablonów i innych graficznych cud jest z facetami, a sygnatury mi się podobają, oprócz z Emmą, mam takie dziwne wrażenie, że jest źle wycięta :/ Z pośród nich najbardziej podoba mi się sygnatura 1,2,3,4,6 i 7, są genialne :)
    Tapety są super. Koloryzacje mega i stoki, tak samo. Szablony są fajne szczególnie pierwszy. Jednak to nagłówki królują w tej notce :*
    Pozdrawiam i życzę miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Miłych wakacji! :3

      Usuń
  4. OMG Floryda, zawsze chciałam tam pojechać. A tak serio to moim marzeniem jest pojechać do Hiszpanii, ale jeszcze mi się nie udało :D
    Szablon 19 - Zobaczyłam "LAYS" w napisie i od razu nabrałam ochoty na chipsy. Serio, jest wpół do pierwszej, a ja miałam się odchudzać. Ciężkie życie. Jutro z samego rana sobie kupię xd
    Tak wracając do szablonu, wydaje mi się, że ten żółty jest trochę zbyt musztardowy. Bo to chyba musztardowy. Zawsze miałam kłopot z nazewnictwem. A poza tym kolorem wszystko mi się podoba :3 Skąd kurde jest ten stock z tymi rzymskimi liczbami? Za cholerę nie umiem tego znaleźć :/
    Szablon 20 - Jezu, Black, wygrałaś. Ten szablon jest C U D O W N Y! Myślę, że każdy wielbiciel ananasów chętnie go przygarnie na bloga :D
    Nagłówki wygrywają. Pierwszy podoba mi się o wiele bardziej. Może dlatego, że w drugim to nie moje odcienie :) Ale oba są bardzo ładnie i starannie wykonane. Widać, że postarałyście się z dziewczynami.:)
    Z sygnaturek najlepsze są 1 i 4. Reszta też jest super. Poza 2. Nie no, ja po prostu nie lubię anime (oprócz dwóch, ale uznajmy, że w ogóle nie lubię :D)
    Możesz mi jeszcze zdradzić, gdzie znajdę takie "ząbki" jakie są po bokach 3 i 5 sygnatury? Ładnie proszę :3
    Co do tapet to wzięłabym trzecią, ale mam kompa wspólnego z bratem i zaraz by ją debil zmienił ;(

    I powiem Ci szczerze, że masz być z tego dumna. Na Bajkowych Twoje prace niezbyt mi się podobały, a teraz to tylko się zachwycam i zachwycam. Jesteś idealnym dowodem na to, że dzięki ciężkiej pracy można być dobrym w jakiejś dziedzinie :)
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i strasznie przepraszam, że odpisuję dopiero teraz. Ząbki przy sygnaturach zrobiłam tak, że dawno temu było mi takie coś potrzebne, dlatego znalazłam trójkąt w png i po prostu skleiłam z niego takie coś xD
      Stock z rzymskimi cyframi jest z paczki od LandOfGrafic, takiej specjalnej za wstawienie buttonu, albo obserwowanie, nie pamiętam :/
      Pozdrawiam!
      :3

      Usuń
  5. TO z rzymskimi cyframi już sobie znalazłam, a co do tych trójkątów to bardzo pomysłowe! Dziękuję za odpowiedź :3

    OdpowiedzUsuń
  6. PObieram drugą tapetę <3
    Arigato! ^^

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black Farfallen