Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

23.07.2015

006. It makes you stronger.


Hej kochani :3
Dosyć szybko pojawiam się z kolejną notką, niebyt bogatą, ale postanowiłam, że wykorzystam czas, który pozostał mi na wyjeździe maksymalnie. Dlatego kolejnego postu najprawdopodobniej możecie się spodziewać ok. 20 sierpnia.
Może zauważyliście, że stworzyłam galerię? Jak się Wam podoba?
Dziś mam dla Was 2 szablony, kilka nagłówków i jakieś sygnaturki. Jak zwykle, bardzo proszę o wyrażenie swojej opinii w komentarzach :)

ZAMÓWIENIE


Prosiłaś o coś z niebieskim, mam ogromną nadzieję, że dodatek fioletu nie przeszkadza. Szczerze mówiąc, pomęczyłam się trochę z tym nagłówkiem, ale mam nadzieję, że Ci się podoba. Próbowałam wysłać Ci go na maila, ale gmail spłatał mi jakiegoś figla. W każdym razie, gdybyś chciała, mogę zrobić od nowa. Jeśli byś chciała, kontaktuj się przez mail/gg :)
SZABLONY
   

Pod poprzednim postem znalazłam propozycję, żeby zrobić coś z moim ulubionym serialem bądź filmem. I tak oto mamy przewspaniałego House'a. Uwielbiam menu w tym szablonie. Zamierzeniem drugiego było to, aby wyglądał trochę jak strona internetowa. Udało się?

NAGŁÓWKI

    ^Współpraca z Oreuis^                ^Współpraca z Prettysmilex^

SYGNATURY



No i to tyle. Chyba nie jest tragicznie, prawda?
Do sierpnia!
B.

12 komentarzy:

  1. Wypowiem się o wszystkich pracach, bo od przedwczoraj mam wenę na pisanie komentarzy :D
    Pierwszy nagłówek - zamówienie - mi osobiście najmniej się podoba z tej notki, może dlatego, że nie lubię połączenia niebieskiego i fioletowego, nie wiem.
    Szablony - pierwszy - jest super (mimo, że nie lubię tego serialu), tylko razi mnie ta biel np. w stronach. Pasuje, ale no.. nawet nie wiem co napisać... ;x
    -drugi - całość mi się podoba. Lubię takie połączenia kolorków ^^
    Nagłówki:
    1 - Super! Jednak zmieniłabym krycie tego napisu w rogu i jakoś inaczej ustawiła napis ten przy modelce, bo mi tak jakoś nie pasuje, ale każdy ma inny gust prawda? :)
    2 - świece wydają mi się nieco za duże, ogólnie to nwm co myśleć o tym nagłówku, bo mam kompletny misz-masz w głowie i po za tym jest 7 rano a o takiej godzinie, to ja zbyt przytomnie nie myślę :D.
    3 - Genialny! Jednak czegoś mi brakuje, jak rozkminię czego to napiszę :)
    Sygnaturki - Rewelacyjne! Jednak w obydwu przesunęłabym napis trochę bardziej w prawo ( w pierwszej tylko kilka milimetrów, a w drugiej dałabym po prawej stronie modelki) mimo, to sygnaturki najbardziej mi się podobają z tej notki. :)
    Pozdrawiam,
    Lynx (Ginny)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamówienie nie bardzo mi się podoba, jeśli mam być szczera. Postacie są jakoś dziwacznie wtopione i jeszcze ten napis, który zupełnie nie pasuje. Myślę też, że inna koloryzacja pasowałaby o wiele bardziej.
    17 - O jeju, jak cudnie. Bardzo mi się podoba. I jeszcze te strony przedstawione jako plasterki. Choć nie jestem fanką House'a, szablon jest super. :)
    18 - Szablony minimalistyczne mają to w sobie, że wiele nie można o nich powiedzieć. A ty postawiłaś na totalny minimalizm i wyszło Ci bardzo dobrze. Podoba mi się.
    Nagłówki
    1 - OMG! Cudo! Właśnie się zakochałam. Wszystko się tak ładnie ze sobą komponuje. Ta kolorystyka i w ogóle. Aż nie wiem, co mam powiedzieć.
    Może wykażę się jakąś głupotą czy coś, ale... Jak zrobić takie napisy? Chodzi mi o te z gradientem. :D Mi to nie wychodzi.
    2 - Podoba mi się najmniej z nagłówków. Jest tu napakowane zdecydowanie za dużo stocków i wydaje mi się, że któraś z was przesadziła z filtrami. Jednak nie jest zły. Takie 7/10. :D
    Mogłabyś mi dać linka do tych jakby czarnych strzałek? Będę bardzo wdzięczna. :3
    3 - O matko! Jest cudny (choć wolę pierwszy)! Kolorystyka bardzo mi się podoba. Wszystkie stocki są skupione w centrum pracy, tak jak lubię. No nie mam nic do zarzucenia. :3
    Sygnatury
    Pobieram obie, bo tak. :D Wiosenne motyle. Będą na http://wyjaca-do-ksiezyca.blogspot.com/ Lubię nadawać postom charakteru poprzez dodanie do nich sygnaturki. :D
    1 - Madeline! Spadłaś mi jak z nieba. Będę miała sygnaturkę akurat do nowego posta. Aż bym Cię uściskała. Strasznie mi się podoba. Jeszcze trafiłaś z kolorystyką. Och, cudna *.*
    2 - Nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam, gdy na obrazku otwierającym post, zobaczyłam sygnaturę z Chloe. Jest śliczna. Tylko to "feel" jest odrobinę za duże, jak na mój gust. Poza tym, nie mam zastrzeżeń.
    Pozdrawiam i życzę miłych wakacji. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że sygnaturki się przydadzą! :3
      Stock ze strzałkami jest z paczki stocków simple (najprawdopodobniej tej trzeciej) z bloga Follow The Flame. Bardzo przepraszam, że nie podam od razu linku, ale nie mam go nigdzie wstawionego i nie mam możliwości tego zrobić, mam nadzieję, że zrozumiesz ;)
      A napis z gradientem, to zależy gdzie pracujesz. W Photoshopie w 'Opcje mieszania' jest okienko nałożenie gradientu, wybierasz tylko kolory, kierunek itd. Natomiast w gimpie, trzeba się troszkę więcej pomęczyć. Napis trzeba zaznaczyć i po prostu nałożyć gradient, tak, jak na normalną warstwę, jestem słaba w tłumaczeniu, ale myślę, że ogarniesz XD
      Pozdrawiam i życzę tego samego ♥

      Usuń
  3. Bardzo ślicznie nagłówki :)
    Aż trudno wybrać, który byłby najlepszy :)
    A ten motyw Galerii jest super! :) Ładny ten motyl i aż zastanawiam się, jak to zrobiłaś, że przybrał taki kształt :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :3 A w linku do galerii- to najprostsze tło obrazkowe :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. 16 - jak dla mnie troszkę za bardzo jaskrawe
    17 - Podoba mi się, wszystko jest w nim super
    18 - Udało się. W odpowiednim stopniu wygląda jak strona internetowa
    Nagłówki:
    1 - Bardzo ładny
    2 - Najbardziej mi się podoba z całej notki. Jest po prostu WoW
    3 - Super. Odróżniający się od innych. Bardziej ma delikatną kolorystykę i dobrze dobraną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się wszystko, ale w szczególności ten dla Dorcas. Śliczny, naprawdę.
    Esme Anne Cullen

    OdpowiedzUsuń
  6. A i sygnaturka z Chloe, piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzień dobry!
    Nie wiem od czego zacząć. Chyba od szablonu. :)
    Zdecydowanie wygrał pierwszy. Najbardziej podoba mi się to ciekawe menu. Jeszcze nigdy nie widziałam czegoś podobnego. Jest taki inny, wyjątkowy.
    Z nagłówków nie potrafię wybierać. Wszystkie są na swój sposób uroczę i piękne.
    Moje serce zdecydowanie podbiła sygnaturka z początku posta. Wykonałaś ją perfekcyjnie. I podobają mi się kolorki.

    Jestem tu pierwszy raz i napewno nie ostatni dodaję się do obserwatorów. (Nie pozbędziesz mnie sie tak szybko).

    Pozdrawiam! ♥
    http://half-a-heart-graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana ten nagłówek jest cudowny! Wybacz, że dopiero teraz się odzywam, ale nie miałąm neta. Fiolet mi nie przeszkadza wręcz przeciwnie. Jest cudowny. Dziękuję Ci bardzo. Widać, że włożyłaś w to mnóstwo pracy.

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black Farfallen