Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

15.07.2015

005. Breath of death


Witam! :3
Ogarniacie, mam dostęp do mojego PC! Jestem chyba najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi c':
I mam dla Was nawet jakieś nowości. Proszę też o zagłosowanie w ankiecie. A teraz zapraszam!

Szablony

 

Sygnatury



Nagłówek


Ikony



Tapety


Tapety (1366x768) i ikony są moimi pierwszymi pracami w tych kategoriach, więc możecie potraktować je z przymrużeniem oka ;)
Moim faworytem jest sygnatura otwierająca notkę. Podoba mi się też tapeta z HP, mam ją na ekranie blokady i bardzo przypadła mi do gustu.

Tradycyjne pytania: co najbardziej  się Wam podoba? Co chcecie zobaczyć w następnej notce? (!) No i jak mijają Wam wakacje?
Przyjmę 1 zamówienie. 
Pozdrawiam!
B.

EDIT: Jeśli ktoś zajmuje się grafiką, pracuje w Photoshopie, ma odrobinę czasu i sporo chęci, to jestem otwarta na propozycje współpracy (wspólne wykonanie nagłówka, szablonu czy sygnatury) Kontakt znajdziecie w zakładce 'O autorce'. :)

24 komentarze:

  1. Witaj!
    Nie jestem jakąś wielką fanką Dramione, ale szablon jest śliczny.Pierwszy taki trochę... trudno mi go określić. Na 100% nie mój styl czy coś. Ostatni z tym Gandalfem przypomina mi kilka ocenialni i memów, szablon śliczny. Taki... Tajemniczy?
    Co bym chciała zobaczyć... Ostatnio mam "jazdę" na Huncwotów i Jily, więc byłabym szczęśliwa, widząc jakiś szablon w tej tematyce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Postaram się wrzucić coś z Huncwotami :3

      Usuń
  2. Szablony - cudne, ale moim faworytem jest ten z Dramione :)
    Sygnatury - no po prostu wow ^^ 'strasznie' mi się podobają - zwłaszcza druga *-*
    Nagłówek jest... oryginalny. Jednak wydaje mi się, że dodałaś za dużo stocków. Po za tym napis większy jest dla mnie nieczytelny, chociaż bardzo ładny. :D
    Tapety są prześliczne, gdybym nie miała tak wielkiego monitora, to bym pobrała ^-^
    Co bym chciała zobaczyć.... hmm... chyba to samo co Ayd en.
    Wakacje.. no cóż.. dziwne, ale są strasznie nudne. Jedyne co robię, to siedzę przed komputerem, wykonuję różne ćwiczenia 1 godzinę (lub 2) dziennie i idę biegać. Nic ciekawego.

    Pozdrawiam,
    Lynx (Ginny)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :3
      Wakacje mam podobne, tylko, że ja siedzę po drugiej stronie świata ;-;
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo śliczne szablony :)
    Z Emmą i Tomem ma swój urok, pomimo tego, że nie lubię paringu Dramione :)
    Nagłówek też piękny, a z tapet podoba mi się pierwszy :)

    A co chcę zobaczyć w następnej notce... hymm...
    Może jaka grafika z tematyką potterowską... lecz nie Dramione... może sam Draco? Proponuję Hermionę i Rona? :)

    Chciałabym zaprosić się do mnie na bloga. Czasami wykonuję nagłówki, dlatego przydałby mi się ktoś to zna się graficie i poradzi co i jak ;)
    http://written-heart.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Postaram się zrobić coś z Draco :D
      Na bloga wpadnę w wolnej chwili :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Fajne te tapetki :D Uwielbiam takie prace, a niestety większość robi je napakowane jak nagłówki... Na szablonie z Gandalfem wchodzi mu na włosy napis z tła, ale to jedyne, na co mogę ponarzekać z całej notki. Reszta ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon 14 - jest ładny, ale zdecydowanie nie mój gust
    Szablon 15 - Śliczny nagłówek. Nie lubię Dramione, ale jak się patrzy na twój nagłówek to można ich pokochać ;-)
    Szablon 16 - Mój faworyt! Nagłówek jest po prostu piękny. Co ja piszę, wszystko jest w nim piękne.
    Nagłówek - Chętnie zobaczyłabym z nim szablon. Jest ładny i delikatny, bardzo pasuje do tematyki Kopciuszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie szablony wymiatają <3 Nie potrafię wybrać faworyta.
    14 - Zdecydowanie mój klimat, ponieważ uwielbiam minimalizm. Oraz czerń i biel. No wygrywasz tym szablonem :D
    15 - Ouuu... Jak nazywa się czcionka, której użyłaś w tytule posta? Potrzebuję namiarów! W tym szablonie nie podobają mi się dwie rzeczy. Karty są jak na mój gust zbyt duże, a napis "A NIENAWIŚCIĄ" powinien być raczej razem z całą resztą napisów na nagłówku. Zauważyłam go dopiero, kiedy bliżej przyjrzałam się szablonowi ;o
    16 - Gandalf! Mój ziom <3 Tutaj nie podoba mi się data. Jest tak smutno upchnięta przy tytule, że aż jej szkoda :/ Może lepiej by wyglądała, gdyby była ładnych kółkiem, które ma swoje położenie poza tą kolumną :D
    Sygnatury i tapety są cudowne. Nagłówek niestety mi się nie podoba :/
    W kolejnym poście chciałabym zobaczyć sygnaturki z Chloe Grace Moretz, Marie Avgeropoulos i Madeline Rae Mason (koniecznie w niebieskich włosach) :D
    + DUŻO szablonów minimalistycznych! <3
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za słowa pochwały i krytyki :3
      Czcionka w tytule tego szablonu zwie się Parisienne.
      Postaram się wykonać choć jedną z Twoich propozycji. Pozdrawiam! :3

      Usuń
  7. Witam. Twoje prace bardzo mi się podobają dlatego chciałabym zamówić u Ciebie nagłówek.
    1. http://dar-kornelii-talent-czy-przeklenstwo.blogspot.com/
    2. To ma być nagłówek. Postacie 2 : http://www.google.pl/imgres?imgurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d7/a7/8b/d7a78ba8471a07bdd6462c3a88f8d69a.jpg&imgrefurl=https://www.pinterest.com/explore/anna-popplewell/&h=330&w=236&tbnid=OHrPSCxtOZ7jwM:&docid=Ux-vOEJTZbDaxM&hl=pl&ei=4GGnVYRKiK3uBsCJpcAC&tbm=isch&ved=0CDoQMygHMAdqFQoTCIS60emU38YCFYiW2wodwEQJKA oraz http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://41.media.tumblr.com/5c4b76ddbd6b4da2db34b1892e517ea6/tumblr_mx8486FRkN1s88ss5o1_1280.jpg&imgrefurl=http://www.slodkiflirt.pl/forum/t14212,6-przystojni-aktorzy.htm&h=1404&w=936&tbnid=BKqo6HpQKeX-9M:&docid=CzwDEznJ0Qvh7M&hl=pl&ei=xGGnVfiuEMbU7Abr1b-ACA&tbm=isch&ved=0CDsQMygHMAdqFQoTCPigtNyU38YCFUYq2wod6-oPgA. A kolorystyka... najlepiej coś z błękitem.
    4. "Prawda jest okruchem lodu" - Yennefer z Vengerbergu.
    5. wiosenne motyle
    6. nikusia77@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są bardzo ucięte. Nie dałabyś rady znaleźć takich, na których głowy postaci są całe? ;-;

      Usuń
    2. https://www.google.pl/search?q=anna+popplewell&biw=1366&bih=608&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CJsBEIkeahUKEwi1utHGxeHGAhVSS9sKHRFlC5I#imgrc=Pvs_4hmiV0VO_M%3A oraz https://www.google.pl/search?q=ben+barnes&biw=1366&bih=608&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0CI0BEIkeahUKEwi-hcDMxeHGAhVSS9sKHRFlC5I#imgrc=zyaFwkJsWJ9RFM%3A takie może być?

      Usuń
    3. Idealnie, przyjmuję :3

      Usuń
  8. Pierwszy szablon, nie moje klimaty, ale jest ładny. Drugi cudo, choć nie przepadam za Dramione, to ten jest piękny. I Gandalf, uwielbiam <3 Szablon najlepszy, jak według mnie z tej notki. Nagłówek, jak według mnie za dużo stoków, choć kolorki są ładne. Sygnatury podobają mi się, szczególnie druga. Tapety są ładne.
    Może bym się zgodziła do współpracy, ale jak na razie, tylko się uczę :)
    Co do propozycji, ja bym z chęcią zobaczyła szablon z jakimś super bohaterem z Marvela, Emmą Stone, Lily Colins, Megan Fox, Cara Delevingne, Arrow, Flash, szablon minimalistyczny lub może szablon z postaciami jakiegoś twojego ulubionego filmu lub serialu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablony są śliczne, ale to jednak 5 skradła moje małe, ale dzielne i dzikie serce.
    A postaraj się zrobić jakieś z Carlisle'em i Esme, może przykują czyjąś uwagę.
    (Choćby moją =), a wiedz że na pewno.)
    Esme Anne Cullen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, propozycje postaram się wykonać :3

      Usuń
  10. Wybacz, za to, że napisała tylko o szablonach, powinnam napisać „zdjęcia" czy coś w tym stylu, ale akurat wtedy miałam głupawkę i nie funkcjonowała normalnie.
    Esme Anne Cullen

    OdpowiedzUsuń
  11. Heej :> Mam ochotę skomentować twoje prace c:
    Pierwszy szablon mi się podoba, trudno zrobić jakiś fajny, nie przesadzony czarno biały szablonik ;)) tobie się udało, choć ja zamieniłabym czarny z biały kolorem :>
    Nie przepadam za Emmą, ale szablon jest fajny :))
    Ten z Gandalfem też mi się podoba, kiedyś bardzo lubiłam LOTR (nadal lubię) i fajnie, ze ktoś wziął się za taką pracę.
    Sygnaturki śliczne, najbardziej podoba mi się pierwsza.
    Ikonki z Carą też super, choć mam wrażenie, że są trochu rozpikselizowane, chyba, że ja mam taki podgląd...
    Tapetki bardzo fajne, proste, ale się podobają.
    Coś mi się zdaje, że w najbliższej przyszłości zgłoszę się do współpracy, chyba, że zbyt od ciebie odstaję c:
    Powodzonko w pracy :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :3
      Jak to odstajesz? Zgłaszaj się, kiedy tylko będziesz mieć czas.
      Również pozdrawiam :D

      Usuń

Mrs Black Farfallen