Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

15.06.2015

004. When we were young...



Cześć miśki :D
Co tam u Was? Oceny już poprawione? U niektórych - szkoły wybrane?
Dziś już chyba ostatnia notka przed moim wyjazdem - w sobotę, w samo południe wylot. Ale tak jak mówiłam, myślę, że znajdę czas na przynajmniej jedną notkę.
Dziś dosyć minimalistycznie - bo grafika jakoś mi się kleiła, chociaż udało mi się przygotować tutorial. Ale zacznijmy od zamówień :).
ZAMÓWIENIA
       Dla Ayd en                             Dla Wesoły Kostek

    

Jestem z nich całkiem zadowolona :D Co do zamówienia z Koszyka - czcionka chyba nie jest taka, o jaką Ci chodziło. Gdybyś chciała, żebym ją zmieniła - pisz na maila :)

SZABLON

Ktoś poznaje tę panią? Uwielbiam fabułę Mirai Nikki, ale niestety nie udało mi się jeszcze obejrzeć całego anime. A z samego szablonu jestem zadowolona :3
TEKSTURY

Oj dużo pracy przede mną w tym temacie... Ale jak na pierwsze tekstury, chyba  nie są aż tak okropne? Prawda? Powiedzcie, że tak :_:
SYGNATURA

TUTORIAL

Co myślicie o dzisiejszej notce? Piszcie koniecznie, czego chcielibyście zobaczyć więcej, to naprawdę pomaga :) Zamówień dziś nie przyjmuję.
Pozdrawiam!
B.

18 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za piękny szablon na koszyk-blogow <3
    Czcionka może i nie jest taka, ale i tak mi się podoba :) super ci wyszło i dziękuję raz jeszcze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdz (ale to bardzo bardzo) podoba mi się szablon na koszyk. Jest niesamowicie delikatny i zwiewny :) Natomiast ta pantera... grrr... drapieżna i groźna :D

    Anime - nie moja bajka :P Jeśli ktoś takiego lubi, to wyda mu się to ładne, ja natomiast fanką anime nie jestem ;)

    Pozwolę sobie skorzystać z tekstur :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tekstury niech służą :P

      Usuń
  3. Szablony są przepiękne i szablon na "Koszyk Blogów" jest taki lekki i wiosenny. z lampartem jest także świetny, a tekstury są świetne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Brak słów :O
    To tak w skrócie:
    Szablony - idealne,
    Sygnaturka - perfekcyjna!
    Tekstury bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, idealny szablon! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obydwa szablony są delikatne, ale jednocześnie bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo śliczne szablony :)
    I pozostała grafika też... Pewnie kiedyś skorzystam z Twoich tekstur ;)
    Dlatego dodaję Cię do linków i do Obserwowanych :)
    I w ogóle to urzekł mnie już na samym początku Główny Szablon. Bardzo lubię Emmy:) Oby jak najwięcej z nią szablonów... lub czegokolwiek^^

    Pozdrawiam serdecznie!
    Dusia
    http://written-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozwolę sobie pobrać tekstury do testowanie szablonów. (http://probny-do-szablonow.blogspot.com/), jeśli szablon zostanie umieszczony na jakimś blogu, dodam link w creditach.

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black Farfallen