Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

08.06.2015

003. Close your eyes. You will see.


Hey, Hi, Hello 
Tak szybko się mnie nie spodziewaliście, co? A może tak późno? :D
Jak dla mnie, dodaję notkę dosyć szybko, głównie dlatego, że przyjęłam zamówienie i nie chcę zwlekać z oddaniem go. Plus, od 20 czerwca do min. 15 sierpnia najprawdopodobniej czeka nas krótka przerwa. Ubolewam nad tym strasznie, bo nie mam ochoty wyjeżdżać, ale teraz już nie mogę zrezygnować ;-; Mimo to, myślę, że w tym czasie wrzucę minimum jeden post.
Teraz ta ważniejsza sprawa. Zauważyliście nowy główny? Poprzedni nie podobał się wielu osobom, z perspektywy czasu też mnie. Ten za to bardzo przypadł mi do gustu. Jestem straaaasznie zadowolona z nagłówka, css jest taki noo... średni? Co Wy o nim myślicie? :D
Czyta to ktoś jeszcze? Kończę już te ogłoszenia parafialne i przechodzimy do właściwej części notki :D

ZAMÓWIENIE 

Dla Dor Ka


Zdjęcie mężczyzny wzięłam inne, bo było lepszej jakości. Mam nadzieję, że to nie przeszkadza i, że kolorystyka jest dobra. Jest to moje pierwsze zamówienie od daaawna i szczerze, jestem bardzo zdenerwowana, i ciekawa, czy Ci się spodoba :)

SZABLONY
   

Pierwszy szablon podoba mi się bardzo. Drugi o wieeele mniej, ale mój chłopak upiera się, że to lepsza wersja, dlatego wstawiam, a nuż komuś się przyda :D

   

 NAGŁÓWEK 

800x600

SYGNATURY 



Na dziś to tyle. Co chcielibyście zobaczyć w następnym poście? Nie muszą to być propozycje dotyczące tylko szablonów. Może coś Wam potrzebne? Stocki, paczki z modelkami? Piszcie! :D
Jeśli będą jakieś ciekawe zamówienia, postaram się przyjąć. Może na coś minimalistycznego?
*teraz będzie chamska reklama* W kolumnie po prawej jest link do ankiety Katalogu Grafików. Gdyby ktoś chciał oddać głos, niekoniecznie na mnie, zapraszam :)
Pozdrawiam,
Black

28 komentarzy:

  1. Ja mam na coś minimalistycznego :)

    www.koszyk-blogow.blogspot.com

    układ dwukolumnowy, miejsce na posty nie szerokie, takie jak mam tam teraz, lyb węższe.... strony gadżety itp. wyśrodkowane. lekko ruchome strony.

    http://www.tapetus.pl/obrazki/n/85653_kwitnacej-kwiaty-wisni.jpg

    http://www.tapetus.pl/obrazki/n/79528_kwitnacej-kwiaty-wisni.jpg

    http://www.imperiumtapet.com/media/wallpaper/23199/image/076c2dabb9ee45b334b0_720x540_cropromiar-niestandardowy.jpg

    http://tapety.tja.pl/obrazki/tja_normalne/76507.jpg

    http://www.kwiatki.org/kwiaty/kwiaty-biale-wisni-6.jpeg

    http://static1.tapetyczne.pl/big/528-kwiat-wisni-liscie.jpg

    http://www.fotosoimagenes.com/wp-content/uploads/2014/09/imagenes-de-Flores-en-HD6.jpg

    http://images.forwallpaper.com/files/images/2/2d2e/2d2e19f3/265092/branch-of-cherry-blossom.jpg

    możesz również dać jakiś koszyczek kwiatów. ( blog jest o tematyce katalog blogów )

    Koszyk Blogów - fajną dużą czcionką pisaną piórem.

    wiosenne motyle

    kostek30@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. link to farfallen jest w zakładce : szablon

      Usuń
    2. Rozumiem, że zdjęcie mogę sobie wybrać? Zamówienie przyjmuję :D

      Usuń
    3. oczywiście , możesz wybrać jedno konkretne, albo dwa i coś z tym zrobić ;) <3 dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  2. Szablon główny bardzo mi się podoba :)
    Nie wiem dlaczego, ale podgląd zamówienie nie chce mi się otworzyć -,-
    Pierwszy szablon jest boski! A drugi nieco mniej... Ubóstwiam czerwony, ale ten kolor jakoś nie pasuje mi do tego nagłówka.
    Trzeci szablon jest bardzo ładny, ale jakoś bardziej podobał mi się pierwszy :D
    Czwarty szablon *.*. Przepięknie Ci wychodzą szablony minimalistyczne :3
    Nagłówek mi się nie podoba... Uważam, że tło jest za bardzo jaskrawe i przez to stocki i dziewczyna zlewa się w jedną wielką plamę :)
    Najbardziej podoba mi się druga sygnatura! :D
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link już naprawiony :)
      Dziękuję bardzo :3
      Mi też nie podoba mi się a czerwona wersja - no ale cóż, męski upór nie zna granic xD
      Co do nagłówka, myślę, że to kwestia gustu, jak dla mnie - nie jest źle :D
      Pozdrawiam,
      B.

      Usuń
  3. Przepiękny jest nagłówek, na który nie mogę się napatrzeć. Szablony także są super, ale nw czemu nie mogę zobaczyć zamówienia :/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Link powinien już działać, ale jeśli nadal nic, to kliknij tutaj

      Usuń
    2. O już widzie zamówienie i jest piękne, zamawiająca na pewno powinna być zadowolona, gdy go zobaczy :)

      Usuń
    3. Mam pytanie , co do robienia szablonu. Czy sama wykonujesz tekstury? Bo chciałam sama spróbować zrobić taki szablon :)

      Usuń
    4. Tekstury jak na razie ani trochę mi nie wychodzą, dlatego pobieram je z innych blogów. W zakładce z kredytami znajdziesz linki :D

      Usuń
  4. Kućwa, znowu się spóźniłam :_: Można jeszcze zamawiać? Jeśli tak, to złożę zamówienie, jak przyjmiesz, to fajnie, nie to trudno.

    1. http://dzieci--zywiolow.blogspot.com/
    2. Układ minimalistyczny, dwie kolumny. Kolorystyka... Odcienie szarości, bieli i czerń.
    3.
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/fe/c7/35/fec7355bd5a313e2b9b6e4d48582f8a1.jpg
    Jeśli nie będzie Ci pasowało, to możesz wziąć inne.
    4. ,,Burza zna więcej nikczemnych podstępów niż włoscy książęta w siedemnastym wieku"
    5. wiosenne motyle
    6. sleephollow@gmail.com

    Co do szablonów, wszystkie bardzo mi się podobają. Szczególnie ten z "Silence".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biere! Minimalizm to coś, na co mam teraz ochotę :3
      Zdjęcie jest trochę słabej jakości, więc poszukam chyba innego :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Kochana! :*** Tak bardzo z całego serca Ci dziękuję za szablon! :)) Po prostu, nie mogę się nim nacieszyć! :D ^^ Jesteś najlepsza! :)) <3 Polecę Cię z wielką przyjemnością! :))

    Pozdrawiam i ściskam mocno! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo! :3
      Również pozdrawiam

      Usuń
  6. Mi zdecydowanie bardziej podoba mi się ta druga wersja szablonu. Ma ciemne barwy i wyróżnia się. Ogólnie powinnaś robić troszkę więcej szablonu z ciemnymi barwami, bo trochę ich tu brakuje. Ostatnia sygnatura najlepsza według mnie. Nagłówek też jest śliczny i jak już mówiłam druga wersja tego szablonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, czyli jednak! :3
      Dziękuję bardzo za komentarz, postaram się robić więcej ciemnych prac.
      Pozdrawiam,
      B.

      Usuń
  7. Zamówiony szablon jest ładny, ale raczej nie w moich kolorach tak samo jak 9. Reszta zdecydowania przypadła mi do gustu :D Z nagłówkiem i sygnaturami chętnie bym zobaczyła w przyszłości jakieś szablony :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. http://s-v-m-hogwart.blogspot.com/
    2. Układ zamknięty, prawokolumnowy, kolorystya raczej mroczna, coś czarnego, ciemnoszarego, granatowego...
    3. Caroline Costa, Nina Dobrev (najlepiej, żeby była jako Elena Gilbert), Jessica Alba i Victoria Justice.
    4. Nie po to przeszliśmy tak daleką drogę, by teraz rezygnować.
    5. Wiosenne motyle.
    6. bajadarat128@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie przyjmuję, mam już dwa zamówienia ;-;

      Usuń
  9. Dziewiątka jest, kochanie, cu-do-wna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne ^^
    Urzekł mnie nagłówek <3 boski ^-^

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black Farfallen