Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

01.06.2015

002. Read between the lines



Hej, miśki :D
Dosyć szybko pojawiam się znowu.
Pogoda piękna, oceny się poprawiają, weekend pełen wrażeń, żyć nie umierać. A co tam u Was? Piszcie śmiało, poznamy się lepiej :D
SZABLONY

     
                   
Najbardziej podoba mi się chyba szablon minimalistyczny. Belka z kartami jest w nim nieruchoma i przesuwa się wraz ze scrollowaniem.
NAGŁÓWKI
1000x800px

 800x600

800x600
 Ten nagłówek strasznie mi się podoba! Jestem z niego mega zadowolona. Jeśli uda mi się dopisać do niego jakiś ładny css, opublikuję go w następnym poście :)

Okay, na dzisiaj tyle. Błagam, napiszcie, co chcielibyście zobaczyć w następnej notce, będzie mi łatwiej się dostosować :D

Macie jakieś zamówienia? Składajcie, możliwe, że przyjmę jedno, może dwa.

To na tyle, piszcie, jak Wam się podoba :D
xoxo,
Black

EDIT: Jeśli ktoś ma ochotę, zapraszam do głosowania na mnie w sondzie Katalogu grafików :)

19 komentarzy:

  1. Ja chciałabym zobaczyć jakiś szablon... może ze zwierzętami? Końmi, dzikimi kotami/wilkami? Może jakiś z owadami? Skoro nazwa jest związana z motylami, to może je umieściłabyś jako główny motyw w jakimś szablonie?
    Najbardziej podobał mi się szablon minimalistyczny :> aż chce się o czymś bloga założyć XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, spróbuję wykonać którąś z Twoich propozycji :D

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się szablon 1 i 3. A drugi nagłówek jest niesamowity *.* Zaczynam zazdrościć Ci umiejętności. Ja nie ogarniam CSS...

    U mnie wszystko w jak najlewpszym porządku :) Właśnie oddałam prace na konkurs pisarski, chociaż ja z nich nie jestem bardzo zadowolona. Ech... Gdybym wiedziała, że w druku wyjdzie tylko 6 stron, to bym tam coś dopisała. Ale teraz, jak to się mówi, po ptokach.
    A wczoraj cały dzień był Dniem Dziecka, bo byłam u kuzynek. Chciałyśmy jechać do linoparku, ale oczywiście (najpierw nieźle nachodziliśmy się po lesie) linopark zlikwidowali >.< Pojechaliśmy do McDonalds, a resztę dnia spędziłyśmy na dworze, grając w badmintona. A ja oczywiście zbudowałam zamek z piasku (nie pytaj, ona cofie się w rozwoju) ^^

    Pozdrowionka!
    DSE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! CSS jest dosyć prosty :p
      6 stron to nie tak mało. Z resztą, jak to mówią, nie ilość, ale jakość. Grr, zazdroszczę McDonalds'a, mam ostatnio nieposkromioną ochotę na coś niezdrowego, a nie mam jakoś okazji ;-;. Też lubię się bawić piaskiem xD
      Również pozdrawiam,
      Black

      Usuń
  3. Łoł... Szablony ci wyszły przepiękne. Pierwszy i trzeci przepiękne, a szablon z Emmą, tylko zachwalać. Jakoś wcześniej się nie zachwycałam szablonami z tą aktorką, a tu pierwszy raz mnie się podoba :)
    W trzecim podoba mi się układ, nagłówek i modelka na nim, która wygląda pięknie. Kolory, też są niczego sobie. Szablon minimalistyczny jest skromny, ale za to praktyczny :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i również pozdrawiam! :D

      Usuń
  4. Na wstępie zaznaczam, że ekspertem graficznym nie jestem. Coś tam na PSie potrafiłam zmajstrować dwa lata temu, ale teraz mogę jedynie oceniać wszystko pod względem estetycznym, dlatego moje opinie lepiej traktować z przymrużeniem oka. Szablon główny jest dość przytłaczający, gdzie nie spojrzeć, atakuje Cię horda motyli, jakby postanowiły zrobić sobie piknik na szablonie (albo jego aneksję). Ramki, kolorystyka strasznie mi się podoba, bo uwielbiam pastelowe odcienie, bo wszystko wygląda lekko, ale brakuje mi pewnej spójności kolorystycznej nagłówka. Potraktowałabym całość jakaś akcją, żeby ujednolicić całość. Do tego te napisy na motylkach niezbyt ładnie się prezentują. Co do nagłówka – misz masz. Brakuje tutaj motywu przewodniego. Wydaje się, jakbyś po prostu powrzucała pierwsze z brzegu obrazki, pobawiła się przezroczystością i bach, wyszło coś takiego. Widzę rozetę, strzeliste okna, jakaś dziewczynę z kwiatkami we włosach, kwiaty, nieszczęsne motylki i bodajże brush z gałązką. Nie mamy tutaj jakiegoś wyraźnego elementu, na którym mogłabym skupić wzrok. Ta dziewczyna powinna być jakoś bardziej wyeksponowana, chyba.
    Za to szablony akurat w tym poście wyglądają o niebo lepiej.
    Minimalistyczny jest śliczny, prosty i gustowny, chociaż można byłoby oddzielić linki od nagłówka jakaś przerwą. A ta ramka na informacje z boku wydaje się zbędna. Chociaż najbardziej podoba mi się ten szablon z dziewczyną. Genialna kolorystyka. Co do nagłówków pierwszy najlepszy ze wszystkich, zastrzeżeń nie mam; drugi – ładny, ale ten napis psuje całość; ostatni – ta dziewczyna zbytnio wyeksponowana.

    Przepraszam za literówki – tablet kolejny raz działa, jak chce. Oprócz tego, nie musisz przejmować się zbytnio moją opinią, jak podkreślałam na początku – graficznym ekspertem nie jestem, a i gusta miewam dziwne, bo zwykle te „warstwowane” nagłówki w ogóle mi się nie podobają. ;d

    Pozdrawiam,
    Alathea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz! :3
      Wezmę sobie Twoje rady do serca. Fakt, szablon główny podoba mi się coraz mniej, może dlatego, że robiony dosyć dawno temu.
      Mój tablet też mnie nie lubi, znam ten ból.
      Jeszcze raz dziękuję za rady i również pozdrawiam,
      B.

      Usuń
  5. Witaj! :))

    Naprawdę śliczne szablony, zauroczyłam się nimi! :D ^^ Musiałaś włożyć w nie mnóstwo pracy, ale opłaciło się! :)) Możesz być z siebie dumna! :))

    Przyjmujesz zamówienia, tak? ;)) To się świetnie składa, gdyż chciałabym je właśnie u Ciebie złożyć! :))

    1. adres bloga: http://you-have-been-the-one.blogspot.com/

    2. Twoje wyobrażenie wyglądu: Jakiego takiego wyobrażenia nie mam, chciałabym jedynie, aby były trzy kolumny, a kolorystyka raczej jasna... :)) Nie wiem, jak to ująć, ale podobają mi się melancholijne barwy, dające efekt postarzenia. ;))

    3. Postacie, które mają znajdować się na nagłówku: dwójka głównych bohaterów. Możesz wstawić dowolne zdjęcie Karen Gillan oraz tego pana: http://c.wrzuta.pl/wi13865/05182ef0001c691747bc3a5a
    Jeżeli jest za małe lub nie pasuje, możesz śmiało wybrać inne! :) Wystarczy wpisać Johnny Depp jako Roux w wyszukiwarkę. ;)) ^^

    4. Treść napisu, jeśli taki ma się znajdować: "Goodbye my lover"

    5. Hasło: wiosenne motyle

    6. Ew. kontakt: dorotax97@gmail.com

    Z góry dziękuję za przyjęcie zgłoszenia oraz pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :3
      Zamówienie przyjmuję :D
      Pozdrawiam!
      B.

      Usuń
    2. To ja dziękuję kochana! <3

      Usuń
  6. Z nagłówków najbardziej podoba mi się ten czarno-biały, ale ostatni też jest świetny. Wszystkie szablony wpadły mi w oko :D. Ale co do twojego pytania to...może jakieś szablony w miarę uniwersalne np. gdzie nie będzie widać twarzy osób, jakieś morze XD, lasy, albo coś z wampirami, wilkołakami itp. Xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Postaram się wykonać coś z propozycji :D

      Usuń
  7. Prace są świetne, ale najbardziej podoba mi się chyba 1 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Można zamówić szablon? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie, przyjęłam już jedno zamówienie, ale jeśli będzie jakieś fajne, to czemu nie :3

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba trójeczka i czwóreczka, choć osobiście wolę Twoje szablony zamknięte. Nagłówek... ten ostatni... cudo!

    Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black Farfallen