Witaj na Farfallen. Blog został założony 26.05.2015r. Przed pobraniem czegokolwiek zapoznaj się z regulaminem.
Szablony przystosowane są do rozdzielczości 1366x768 i do przeglądarki Google Chrome.
Aktualny szablon widnieje na blogu od 05.05.2016r.
Regulamin został zaktualizowany 02.04.2016r.
-----
Before download you have to read the rules.

26.05.2015

001. Hello everyone


Witam! :3

Ach, nie wiem co napisać na początku. Już od jakiegoś czasu ciągnęło mnie do założenia swojego bloga. Być może kojarzycie mnie z Bajkowych Szablonów. Więc teraz przeniosłam się na swoje:D
O blogu nie będę dużo pisać, jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć o nim, jak i o mnie, zapraszam do zakładek po lewej. No to przechodzimy do konkretów.

SZABLONY

  

STOCKI

KOLORYZACJA

SYGNATURA



Na dziś to tyle, nie jest jakoś super dużo, ale mam nadzieję, że się Wam podoba :D
Co chcielibyście zobaczyć w następnym poście? 
Jak podoba się Wam główny szablon?
Do następnej notki :D
Pozdrawiam, Black 

16 komentarzy:

  1. Łoł, oba szablony przepiękne oraz sygnatura śliczna :)
    Pozdrawiam i czekam na dalszy rozwój :)
    zawsze-usmiechniete.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został dodany do spisu! :)
    Katalog Grafików

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi szablon <3
    Ej... Co to są stocki? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Stocki to po prostu te zdjęcia, które umieszcza się w grafice obok postaci :D

      Usuń
    2. A no tak! *faceplam* Kiedy starałam się zrobić szablon to przecież pobrałam miliard stoków xD
      U,u! A koloryzacje? ;o

      Usuń
    3. Koloryzacje... koloryzują xD Po prostu nakłada się je i prace przybierają ładną kolorystykę, jednolitą, kontrast, jasność itd. :D

      Usuń
  4. Przepiękne szablony.
    Chciałabym zapytać, czy robisz buttony na zamówienie?

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :3
      W sumie, mogłabym spróbować, ale nic nie obiecuję. Jeśli jesteś zainteresowana, kontakt do mnie jest podany w zakładce 'O autorce' :D

      Usuń
  5. Może mnie kojarzysz, bo na Bajkowych zamawiałam u cb 2 szablony :3. Fajnie, że założyłaś swoją szabloniarnie. Będę tu często wpadać! Co do samych szablonów to obydwa mi się podobają. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Jeśli chodzi o główny szablon bloga to jest bardzo ładny, ale trochę niepodoba mi się to, że komentarze są na górze na stronie głównej. XD

      Usuń
    2. Dziękuję! :)
      Jak dla mnie, to wygląda ładnie, ale jest trochę niepraktyczne xD

      Usuń
  6. Hej! :D
    Zaprosiłaś mnie, to przyszłam i musze powiedzieć, ze robisz śliczne grafiki! :)
    Moze sobie coś u Ciebie zamówię...? ;) Ja nawet takiego "ruchomego" menu nie potrafię zrobić, wiec przydałaby mi sie pomoc graficzna xD
    !Ala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :3
      Jeśli tylko będę przyjmować zamówienia, zapraszam do zamawiania :D
      Pozdrawiam,
      Black

      Usuń
  7. Jeju, zakochalam się w tym szablonie! Serio piękny jest ;-;
    Pobrałam stocki i nie mogę się doczekać kolejnej notki <33

    OdpowiedzUsuń

Mrs Black Farfallen